לוגו האתר לוגו האתר


  הצג את כל הרשומות  עבור לחיפוש מתקדם  הצג מסך עזרה


AddThis Social Bookmark Button
שופרסל מייבאת תפוחים יותר בזול אך מוכרת ביוקר  שופרסל מייבאת תפוחים יותר בזול אך מוכרת ביוקר
המדינה אישרה יותר ייבוא ללא מכס ושופרסל עברה לכ-100% תפוחי חו"ל. "כמעט כל התפוחים בשופרסל מיובאים מחו"ל במחיר נמוך יותר מתוצרת הארץ", אמר לאחרונה מנכ"ל הרשת. אם הייבוא זול יותר, המחירים לצרכן היו אמורים לרדת, אך במקום זאת הם עלו בעד 56%. ברשתות שמוכרות תוצרת הארץ ההתייקרות היתה תלולה פחות, או שהתפוחים שהן מוכרות זולים יותר. 

מאת: מירב קריסטל | תאריך: 13/3/2014
     
מלח, סוכר וחומרים משמרים - ?מה מסתתר ברטבים המוכנים?  מלח, סוכר וחומרים משמרים - ?מה מסתתר ברטבים המוכנים?
רטבים מוכנים לסלט, לפסטה או לבישול מעשירים את הארוחה - אך עשירים בחומרים משמרים, כמויות נתרן עצומות, שומנים וסוכר. המלצת הדיאטניות, למי שלא יכול לוותר עליהם: לצרוך אותם בכמויות קטנות, ?להתרחק מרוטב אלף האיים ולשים לב להבדלים בין רוטבי הסויה. דווקא הרטבים לפסטה הפתיעו לטובה. 

מאת: גבריאלה דוידוביץ'-ויסברג | תאריך: 11/3/2014
     
דו  דו"ח אמריקני חושף: תרמית הטונה ואומגה 3
דו"ח אמריקני חושף: תרמית הטונה ואומגה 3
במשך שנים ממליצים לנו לאכול דגי טונה ושימורים כדי לזכות באומגה 3 - אבל ארגון הסביבה האמריקני מגלה כעת כי מדובר בכלל בסכנה: הדגים מזוהמים ומכילים רמות כספית גבוהות. מי מממן את המחקרים, מה ההשלכות לגבי הצרכן הישראלי והאם סלמון הוא תחליף ראוי? 

מאת: כרם אביטל | תאריך: 27/2/2014
     
מוצרי קוקה-קולה בישראל יקרים עד 233% מאשר בארה  מוצרי קוקה-קולה בישראל יקרים עד 233% מאשר בארה"ב
זאת אף שמוצרי קוקה-קולה מיוצרים בארץ. היקף המכירות השנתי של מותגי קוקה-קולה בלבד ברשתות השיווק עומד על 820 מיליון שקל בשנה, אך הרשתות כמעט ולא נהנות מהרווח. קוקה-קולה ישראל: "המחיר בארץ נמוך". 

מאת: אילנית חיות | תאריך: 20/2/2014
     
מחקר: הצרכן משלם על פירות וירקות 41.7% יותר מהקמעונאי  מחקר: הצרכן משלם על פירות וירקות 41.7% יותר מהקמעונאי
יו"ר אגרקסקו טוען כי מקור הבעיה הוא בכך שרשתות השיווק מחזיקות בחברות סיטונאיות משל עצמן לרכישת פירות וירקות: "זה כמו ששופרסל או מגה יהיו הבעלים של תנובה או שטראוס; בגלל זה החקלאי מקבל פחות, והצרכן משלם יותר" 

מאת: אילנית חיות | תאריך: 20/2/2014
     
עובדים עליכם - התרגיל של רשתות המזון  עובדים עליכם - התרגיל של רשתות המזון
רשתות השיווק הגדולות, שופרסל ומגה, ביצעו בחודשים האחרונים שינויים רבים בפורמטים של חנויותיהן כדי להצטייר כזולות יותר. מבדיקת TheMarker עולה כי לא משנה אם קונים במגה בול, מגה בעיר, שופרסל דיל או יש בשכונה - המחירים בחנויות העירוניות ובחנויות הדיסקאונט דומים. 

מאת: עדי דברת-מזריץ | תאריך: 28/1/2014
     
ארוחת קומבינה  ארוחת קומבינה
תפריטים ללא מחירים, מאזטים שמוגשים לשולחן מבלי שביקשתם וצצים בשלב החשבון, מבצעים שאינם בתוקף או מבלבלים את הלקוח, מחיר מינימום לסועד – אלו רק חלק מהתחמנויות הקטנות שמפעילים המסעדות והברים כדי לסחוט עוד כמה שקלים מהלקוחות. למרות שהחוקים ברורים, הרשות להגנת הצרכן מתקשה לאכוף אותם והצרכן נשאר עם תחושה חמוצה של ניצול. מזל שאפשר לפרסם סטטוסים זועמים בפייסבוק. 

מאת: ליאת בר סתו | תאריך: 15/1/2014
     
ynet בדק: האם יש חומרים משמרים בטחינה?  ynet בדק: האם יש חומרים משמרים בטחינה?
אחרי החומוס והיוגורטים, הגיע תור הטחינה. ynet יצא לבדוק האם במאכל הכי "ישראלי", יש חומרים משמרים, האם הם צריכים להיות שם ומה זה עושה לבריאות שלכם. כתבה שלישית בסדרה. 

מאת: רינה זיסמנוביץ | תאריך: 9/1/2014
     

הקודם 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 20-11 הבא


אודות  נקודה הוספה למועדפים  נקודה הפוך לעמוד הבית  נקודה חשוב לנו לדעת  נקודה צור קשר  נקודה תנאי שימוש  

© כל הזכויות שמורות.